مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 آبان 1400 ساعت 10:552021-11-03سياسي

اجرای ویژه برنامه های 13 آبان تا سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی


دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به برنامه های این مجموعه در راستای ترویج فرهنگ مقاومت ابراز کرد: با توجه به در پیش بودن صدمین سالگرد نهضت جنگل و شهادت میرزا کوچک جنگلی در نظر داریم تا ویژه برنامه هایی را در بازه زمانی 13 آبان لغایت 11 آذر اجرایی کنیم.

- ایسنا/گیلان دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان با اشاره به برنامه های این مجموعه در راستای ترویج فرهنگ مقاومت ابراز کرد: با توجه به در پیش بودن صدمین سالگرد نهضت جنگل و شهادت میرزا کوچک جنگلی در نظر داریم تا ویژه برنامه هایی را در بازه زمانی 13 آبان لغایت 11 آذر اجرایی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی پوریوسفی در جمع خبرنگاران، 13 آبان را برگی درخشان در دفتر مقاومت ملت ایران دانست و اظهار کرد: ملت ایران ثابت کرده که مقاومت تنها راه پیروزی بر استکبار جهانی است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان گیلان با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی و افول قدرت پوشالی آمریکا ابراز کرد: امروز تمرکز اصلی دشمنان انقلاب و اسلام بر دور کردن نسل جوان از ارزش ها و باورهای اصیل انقلاب است.

وی روشنگری و تبیین را راهکار مقابله با هجمه های رسانه ای و فرهنگی دشمنان دانست و تصریح کرد: تبیین آرمان های حقیقی و اصیل امامین انقلاب اسلامی و آگاه کردن جوانان از توطئه های دشمن گامی مهم در مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای ویژه برنامه های 13 آبان تا سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی

اجرای ویژه برنامه های 13 آبان تا سالروز شهادت میرزا کوچک جنگلی